google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars tip til alle der vil drive nogen til vanvid – Uden Relevans

10. jul. 2006

Morfars tip til alle der vil drive nogen til vanvid

Bare nyn temaet til Bamse´s Billedbog rigtigt længe og rigtigt højt, ja rent faktisk bare skrål badamnaumdanaumdamdamdam badaunamdamdadam osv osv jeg LOVER for at folk flipper totalt skråt efter 2-3 minutter.

Igår allierede jeg mig med en af mine venner og vi var nær blevet myrdet fordi vi skrålede Bamses Billedbogs temaet :D.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gud.. jeg kan slet ikke finde melodien.. TÆNK.. Den burde da bare sidde derinde... burde den ikke?! Man kan da ikke bare glemme den melodi?!

Anonym sagde ...

Gud.. jeg kan slet ikke finde melodien.. TÆNK.. Den burde da bare sidde derinde... burde den ikke?! Man kan da ikke bare glemme den melodi?!

Uden Relevans sagde ...

Vi er blevet forpestet af den sang i mange mange år nu :)

Damm you Aske! damm you! :D

Anonym sagde ...

Jeg kan sagtens huske melodien, men den vækker blot irritation over den dumme åndsforsnottede bamse og alle hans latterlige imbicile venner. Så tak for påmindelsen, tak Morfar!
;o)

Uden Relevans sagde ...

Hehehehe

Ulla sagde ...

Jeg kan hilse om sige at fløjtetemaet fra Valhalla virker på samme måde. Tak til skide cyklist forleden dag, der fløjtede den. Jeg har haft den på hovedet lige siden...

I en hytte af bark,
Tjalfe, Røskva og Quark,
Væk fra Valhalla og tyranni,
[fløjte-fløjte] helt fri!

Og så fastforward til min personlige yndlingslinie i sangen:
"Quark laver kunster og bøvser og prutter". Godt så.

Uden Relevans sagde ...

Den kendte jeg så ikke lige. :)

Jegmig sagde ...

Og de sidste par dage har jeg sunget "Jeg ville eje millioner, hvis tårer var guld..." Fordi min låne-chef har den som ringetone på sin mobil. Argh! Men jeg tror nu stadig det er bedre end Bamses billedbog. :o)

Uden Relevans sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

Send en kommentar