google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars blog nu med landsbyidiot – Uden Relevans

30. jul. 2006

Morfars blog nu med landsbyidiot

Det lader til at min internetweblog bliver hjemsøgt af et bremsesystem.

Jeg kan ikke helt forstå hvad det er du vil opnå?

Men der skal jo være plads til alle, så velkommen i min internetweblog Antispin.

11 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg takker for den store ros.

Anonym sagde ...

Kan man ikke lukke for den slags kommentarer?

Uden Relevans sagde ...

Tror det ikke, og det ville jo være censur. :)

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror at det med medborgeres agtelse måske ikke lige er det punkt du skal fremhæve Antispin.

Men UNDSKYLD at jeg har krænket din ære.

Dine kommentarer og postulater har naturligvis ikke krænket mig???

Desuden besvarer du ikke spørgsmålet, Hvad er det du vil opnå?

Anonym sagde ...

Øhh Antispin - - hvordan bombarderer morfar din privatsfære? Har han hacket din computer så hans blog kommer ind hver gang du tænder?

Uden Relevans sagde ...

Hædr jeg kunne ikke en gang hacke en hasselnød med en forhammer :-) .

Uden Relevans sagde ...

Antispin: Jeg skriver lige nøjagtigt hvad jeg har lyst til om hvad jeg har lyst til, hvis du ikke kan lide det, føler dig forfulgt? Ja så lad være med at læse med.

Jeg tvinger dig langtfra til at læse min internetweblog.

Klaus sagde ...

sådan én havde jeg også engang, men han blev hentet af en flyvende tallerken inden han nåede at sagsøge mig...

Lizelotte sagde ...

Haha ... Klaus jeg troede du mente en vis legemsdel (posten lige inden din) da du skrev "Sådan en havde jeg også engang".... men så læste jeg resten ...

Årets Brandert sagde ...

HAhaha...Jeg er altid den sidste der fatter noget. Hva er det lige du har imod Morfar, Antispin??

Er det at han er fan af Liverpool, eller er det fodboldfans generelt?
Er det hooligans kan jeg forstå dig. Men det er jo langt fra alle der går til fodbold der også ynder at slås.

Er der andet jeg har misforstået? Det er der sikkert...!?

Men jeg synes virkelig den her sceance er urkomisk, når man tager i betragtning af, som Morfar os har påpeget, at du jo langt fra er tvunget til at læse med!

Men er der ikke nogen med mere viden, der vil sætte mig ind i det?

Hva har den gode Antispin ellers ondt i sin bagdel over?

Uden Relevans sagde ...

ÅB: Der er et par kommentarer fra ham/hende et andet sted længere tilbage, men de giver ikke megen mening :).

Send en kommentar