google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar siger: Ny Kæreste! – Uden Relevans

8. jul. 2006

Morfar siger: Ny Kæreste!

Jeg tror vist de fleste har prøvet det, jeg ved at alle BURDE prøve det! At få en kæreste! Findes der noget bedre end at have en man kan kalde sin kæreste?

Således sker det jo for os alle, før eller siden, vi finder en vi kan kalde vores helt egen kæreste. Singleton har fundet en og hedder nu bare Ton.

Og således kan jeg med stolthed præsentere: Piraten! Min badeands nye kæreste!, jeg er ikke helt sikker på at hans levevej er dagpengeberettiget, pensionsordningen stinker garanteret og arbejdstiderne er lange og hårde, men han er trods alt hendes kæreste. Så tillykke med det i to!

5 kommentarer:

Hunløven sagde ...

Morfar, jeg kan kun give deig ret.
Vil da også gerne sende et tillykke til det nye par. Håber at de får det godt sammen.

Anonym sagde ...

Hey, vent; Hanænder er altid større end hunnerne - Så din badeand var da en han (ja tingene har ændret sig...) mens piraten helt klart er en frigjort kvindelig pirat.

Uden Relevans sagde ...

Jeg hælder mere til den teori, at hun allerede er gravid og han er ligeså klamt tynd som Jack Sparrow.

Pigebarnet sagde ...

Det ville være federe hvis forklaringen var at hun var til kuvøseguf ;)

Anonym sagde ...

Ahhh.. tak Mouf.. får sq aldrig for meget and.. ;o)

Send en kommentar