google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar siger: Lets get naked! – Uden Relevans

24. jul. 2006

Morfar siger: Lets get naked!

Her hvor jeg bor, går folk rundt uden undertøj.

Eller det MÅ de gøre, for der er sjældent nogen der hænger noget ud på tørresnoren.

Det er som om at folk skammer sig ved at andre kan se deres underpermisioner.

Undtagen jeg selvfølgelig jeg lever jo et liv på kanten, så mine boxere (aldrig aldrig briefs) blafrer lystigt rundt dernede.

Morfar manden med de mærkelige observationer.

7 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Måske vasker de bare ikke permissionerne... yrrk

Suzy-Hang-Around sagde ...

Uanstændigt! Kan du SÅ se at få et par på igen!! ;-)

Uden Relevans sagde ...

LizeLotte Faktisk render min overbo rundt kun i sine permisioner på vej ned med skrald osv, men han er også over 70 så det er vel fint nok?

SHA: Nu har jeg jo mere end et par ikk din drillepind!

Lizelotte sagde ...

...næste gang du møder overboen kan du jo så overveje om de ser ud til at blive vasket --- nogensinde...

Anonym sagde ...

Eller også så tumler de deres undertøj? Alt vores undertøj, sengetøj og håndklæder det tørretumbles. Så det ville være lidt overflødigt at hænge det ud på tørresnoren bagefter så naboerne kan se at vi rent faktisk vasker vores undertøj...

Uden Relevans sagde ...

Sheesh tørretumbling er da spild af energi!


det ved du da godt Carina :)

Anonym sagde ...

Ja det er helt vildt hårdt at være i sådan en tumbler, det koster så meget energi at det er på min næste slankeplan, så MÅ jeg da tabe mig ved et sådant spild af energi.

Send en kommentar