google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar: Omringet af idioter. – Uden Relevans

21. jul. 2006

Morfar: Omringet af idioter.

I min dejlige gård/have her hvor jeg bor er der usædvanligt stille i dag, normalt er der livsbekræftende fuldt at småkravl der fræser rundt i legestativerne, men i dag er her stille.

Ja eller stille, der er stadig aktivitet for der render to flaprehjerner rundt derned med hver sin pitching wedge og forsøge at spille golf. Der er vist en større turnering i gang i Liverpool og det har åbenbart fået de to marodører ud af busken.

De slår til bolden først den ene ”Whaf!!! (for meget græs mester) og så den anden Twatch! (neej nyydeligt slag) og så går de som små hundehvalpe derhen hvor boldene er landet og skyder dem tilbage.

Godt nok kan det være dyrt at spille golf, men ER det ikke lidt federe at tåge rundt på en rigtig bane frem for at rende rundt i den fælles baghave og ligne en idiot??? Specielt når man ikke kan slå længere end de 30 meter græsplænen er lang.

Herre! Giv mig styrke!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Prøv for sjov at læse din sidebar. "Mere uden relevans" Dine indlæg...

Læg mærke til ordene: Sindssygt, kaos, facistiserer, idioter, kværulerer...

Puha....

"I dare you" morfar. Hvis du kan skrive 10 positive indlæg der ikke smadrer nogen eller noget, endsige hælder negativisme og galle ud i hovedet på dine læsere. Så giver jeg en fadbamse ved lejlighed.

L ;-)

Uden Relevans sagde ...

10 må jo være binær for to?? Jeg har aldrig været så stiv i det der binære :)

Ok jeg indrømmer, at man måske aner et fælles tema...

Men til gengæld er jeg jo så sød i det virkelig liv! :-) *host*

Anonym sagde ...

Show us baby !

L ;-)

Lizelotte sagde ...

*GG* morfar = sur gammel mand...

Anonym sagde ...

Golf tosser - tænk at man ikke investere i et medlemsskab, og får det fulde udbytte af sin hobby. Bare trist at du så skal belemres med vildfarne kugler.

Send en kommentar