google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar nu som grådig grib – Uden Relevans

3. jul. 2006

Morfar nu som grådig grib

I morgen skal jeg ud til adressen hvor min mor residerede, hvor jeg selv voxede op fra jeg var seks år til jeg flyttede hjemmefra som 18-årig.

Vi skal aftale med bedemanden detaljerne omkring begravelsen.

Hvorefter vi går videre til den store "Free for all" Førstevælger!!! uddeling.

Min bror og jeg skal dele min mors ting, hvilket slet ikke burde være noget problem, da hun stort set intet af værdi ejede,

Mest af alt har jeg lyst til at ringe til Kirkens korshær/genbrugs/uden Grænser/Fjolsekirkens Nødshjælp og sige "kom og ryd møget!".

7 kommentarer:

Hunløven sagde ...

Grådig grib er nok det sidste jeg kommer til at tænke på.
Kan ikke tænke på noget der må være sværere end at "dele" en andens liv.

susling sagde ...

Skal I ikke i Skifteretten? Det skulle min bror og jeg med min mor-som godt nok bare vare sølle invalidepensionist. Det vidste sig faktisk til vores store overraskelse, at der var penge på kistebunden. Bortset fra det, så er der ikke meget grib over borydningen......embrace yourself...Det kræver lige et bar mentale indåndinger at klare det......Superpower styrketanker herfra!

Suzy Q sagde ...

Ro på morfar.. du ta'r lige et par dage, trækker vejret.. kigger på sagerne og tager de ting der vækker gode minder.

Uden Relevans sagde ...

Jo vi skal i skifteretten, men jeg tvivler på om vi arver nogetsomhelst :).

Min bror og jeg skal ud og dele fotos og hente private papirer og så lader vi nok en kræmmer hente resten.

Anonym sagde ...

Tag de ting, som giver gode minder.
Skifteret og alt det andet er irrelevant. Det vigtige (for dit liv) er at du finder og tager de ting, DU mener betyder noget for dine minder om din mor og din barndom, S'GU !
(take it from one who's been there)

Uden Relevans sagde ...

Yep! tak.

Anonym sagde ...

Ja, og det kan måske være du lige nu tænker "jamen det er jo bare ting" - det er det bare ikke når du om mange år stadig ser på tingen og kommer til at smile fordi den minder dig om noget helt specielt som har med din mor at gøre.

Send en kommentar