google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar i den vanlige stil – Uden Relevans

24. jul. 2006

Morfar i den vanlige stil

Det kan godt være at der er begejstring for den nye stil (og NEJ jeg mener ikke MCEinars debutplade fra dengang du var knæhøj til en wallabee).

Men jeg har altså brug for at hælde galden ud via min blog for ellers går det bare ud over dem jeg godt kan lide, og så hellere brage den af på jer. I kan ta´ det!.

Man kan vel betragte bloggen som en slags sikkerhedsventil.

Render rundt og er nervøs angående det famøse ”sygesamtale-møde” jeg skal til i morgen, jeg har prøvet med en tre fire ”Goosefraba” http://www.urbandictionary.com/define.php?term=goosefraba men jeg er stadig sådan lidt, ”hul i maven hvad nu hvis?-agtig”.

Jeg går og er utålmodig efter at den lokale batteripusher ringer, de har skaffet et batteri til Elvira min elskede scooter, så må vi se om det kan få hende til at starte eller om hun skal på værksted, hvilket aldeles ikke vil være godt da jeg er totalt renon i likvide midler.

Ahh jeg har det allerede bedre. Før var jeg træt og deprimeret, så fandt jeg internetweblog og nu er jeg glad igen, tak internetweblog!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gåt, morfar! Jeg ku´altså osse meget bedre li' den gamle (stil)

Uden Relevans sagde ...

*KKKRffttt Lupo I am your father! kkkkfrrft* tak :)

Send en kommentar