google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar goes PMA – Uden Relevans

26. jul. 2006

Morfar goes PMA

For fanden det var nemt at løbe om hjørner med de aber....

Hvordan vil du være mindre syg? (bemærk HV-spørgsmål)

Hvad vil du gøre for at blive mindre syg?

Hvad føler du har været årsagen til at du har været syg? Jeg kiggede på hende og sagde "Sygdom!"

Så nu skal jeg vurderes efter indstilling og indsats :)

Jeg sagde til HR-Koordinatoren, du kan tro jeg stiller med en PMA!

Da de alle sammen undtagen KO-ordinatoren sad og gloede på mig oversatte jeg nedladende og belærende,

"Det er et amerikansk fagudtryk i HR, det betyder Positive Mental Attitude"

Min elskede scooter Elvira vil stadig ikke starte, til gengæld har jeg nu smadret mit køkkenbord med batterisyre.... DOH!!!

-På en mere positiv note vil jeg nu drage afsted da jeg har en frokostdate i Århus :)

Morfar Truly PMA

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er ked af det med din Scooter - det er hårdt ikke at have sit favorit køretøj lige ved hånden. Har du besluttet dig om du bliver i firmaet eller må videre?
Kom der slet ikke noget godt ud af samtalen?

Send en kommentar