google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ja det er taget i Februar og det var EFFING koldt! – Uden Relevans

6. jul. 2006

Ja det er taget i Februar og det var EFFING koldt!


Morfar er jo på en mission for at finde livsglæden frem igen, og jeg tror minsandten det er ved at lykkedes! Som en klog person sagde til mig, det er ok at være ked af det, men det må bare ikke fylde det hele.

Jeg kan mærke at for hvert minut der går, får jeg hele den her grimme tid mere og mere på afstand, jeg fyldes af glæde over at jeg er til.

Jeg vil gerne takke Blogland for alle de søde ord og tanker, andre skal også have tak, dem jeg har tættere inde på mig end Blogland, i ved hvem i er!

Lige nu fyldes jeg af glæde og optimisme, jeg er gået i gang med at arrangere VM-finale party, med storskærm og chips og popcorn og das ganze schweinerei. Lørdag får Svend sin båd i vandet og så tror jeg NOK at vi skal stå på vandski og lave wipeouts i baderingen.


Morfar grabbing life by the balls and shaking!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yah! You go on.
But never forget ;-)

susling sagde ...

Og vupti -En dag ligger det hele i en pæn lille erindringspakke - taler af erfaring...

Send en kommentar