google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); HOV!!! – Uden Relevans

23. jul. 2006

HOV!!!

I dag kan jeg glæde mig over, at jeg er blevet udnævnt til resident Hus DJ hos Sussi KU. Hver gang de skal holde et eller andet skal jeg komme og DJé.

Specielt min finte med at råbe ”HOV!!!!” inden jeg flår en cd af vakte megen lykke, men der blev også spillet noget kvalificeret lort indimellem af gæsterne så drastiske metoder var på sin plads.

Mit tømmermændsniveau er på små 14% hvilket er ret godt gået i betragtning af at jeg kværnede et par glas Absinthe!.

Jeg overvejer at tage ud på Vilfort Park for at se lidt bold, men jeg mangler en fribillet.

Det var dagens glade post!

Og tak for i går rødder og rødinder

6 kommentarer:

Ulla sagde ...

Jamen selv taxa.

Lizelotte sagde ...

Du ender som æresmedlem af livsnyderklubben ... pas nu lidt på dit image... ;o)

Suzy Q sagde ...

Mine tømmermænd startede på 50% og arbejdede sig op på 100% - dér hvor man ligger med hovedet i spanden og kun ønsker at blive aflivet - og nu er de på superfine 20% hvor jeg bare æder og æder, skal ha burger og tv.
Tak for i går, men du blir næppe Dee-Jård her i huset :D

Uden Relevans sagde ...

Det sagde Din mand ellers :)

Suzy Q sagde ...

Dammit han bekræfter hvad du siger. Jamen så må jeg jo bøje mig :)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Også selv tak fra mig, der har haft lidt svært ved at komme op til overfladen. Tak for linket, det er gengældt :-)

Send en kommentar