google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar drikker sig i hegnet – Uden Relevans

3. jun. 2006

Morfar drikker sig i hegnet

Jeg er på vej til blog n barbecue... I Hans Tavsens park på nørrebro.

Ullola mener ikke at man kan spise pizza til en grillaften, men jeg har lovet at grille min pizza sådan lidt symbolsk, mon jeg kan finde et pizzaria på Nørrebro??

De seneste begivenheder med min mor og arbejdet har gjort at jeg vil drikke mig fuldkommen i hegnet, jeg tror jeg trænger til det....

Til sidst vil jeg gerne ønske et nummer og sende en hilsen til en meget speciel person som jeg havde en dejlig samtale med idag.....Tak!

4 kommentarer:

Ulla sagde ...

Det sagde jeg ikke at man ikke kunne, jeg undrede mig bare. Undrer stadig.

Anonym sagde ...

Jeg håber, at det hjælper - om ikke andet så for en aften!!!

Og håber, at det går bedre med din mor. Det er hårdt at stå og være vidne til, at et andet menneske tager sit eget liv på den måde! Jeg har prøvet det, men accepterede det ikke - selvom hun var min farmor, og derfor havde levet hendes dage!

Og er du stadig Veet virgin? Hold op jeg grinte, da jeg læste det indlæg!

Suzy Q sagde ...

velbekomme ;) eh.. nånej.

Men hey: God tur i hegnet! Og husk at hilse fra mig.

Uden Relevans sagde ...

Jeps stadig Veet virgin.

Tilbage fra hegnet gladere end før.

:)

Send en kommentar