google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Er jeg den eneste? – Uden Relevans

2. maj 2006

Er jeg den eneste?

Er jeg den eneste i universet, der har lagt mærke til at

Red Hot Chili Peppers har udgivet den SAMME plade nu i snart 18 år!!!

Stadium Arcadium jeg gad ikke engang downloade den, for jeg HAR den jo allerede! den HAR de udgivet!!!!

De har jo ikke noget på!!!

Morfar rystet over at den stadig går.

10 kommentarer:

susling sagde ...

Eeiiii...der sker jo alligevel ikke så meget andet i rock-land. De gentager jo alle sammen noget man har set, hørt, oplevet før....dybest set kan man jo bare nøjes med at sætte sine gamle venyler på...og så er man squ meget godt med

Tjek i øvrigt nene la bets blog...(se under indlæg fra i går på blogbot)hun er inde på noget af det samme

Uden Relevans sagde ...

Selvfølgelig er der da et begrænset antal akkorder til rådighed, men se på for eksempel Depeche Mode, de har da formået at forny sig, eller U2, som har fornyet sig men desværre til ringere standard. RHCP er det same old same old.

susling sagde ...

Hm...depeche mode ja,tja da og New Order...helt sikkert...men mange af de nye bands lyder da dybest set som remakes uden nerve..!

Uden Relevans sagde ...

Creed, Hoobastank, Nickelback, og den slags...?

Synd at Janes Addiction gik i opløsning, de var så meget federe end Red Hot Profit Peppers.

Nærmest Løkkelig sagde ...

Hey, Red Hot Chili Peppers er da en af de få konstanter i en ond og omskiftelig verden. De laver kedelig og dårlig musik, så Kronprins Frederik og Mary kan gå til koncert og føle sig rock n' roll. Fred være med det. Som vi siger i Vatikanet.

Uden Relevans sagde ...

OK Point taken Overgangspave.

LaQuack: Yep 100% hvad jeg mener!

susling sagde ...

Dem må jeg lige tjekke op, dem du forslår, vil jo så gerne tages med storm på den musikalske måder..savner det virkelig inden for rockverdenen../det er ikke nemt at være gammel-punker i sjælen, nej det er ej!) Har til gengæld vendt øret mod jazz...der er altså også noget at hente...!

susling sagde ...

ÅÅÅÅh lille tilføjelse Muy Guy (manden i mit liv) siger de bands du nævner er heavy Metal...ikke lige helt min bold-musik-gade...Janes Addiction jov, jov...!

Uden Relevans sagde ...

X ray Spex, Sex pistols, Dead kennedys, Subhumans, GBH, MDC ak ja der er fornyelse... eller noget.

susling sagde ...

Tja..hvis man røg på den senere...med nogle af dem...hei hei..de er squ da ikke nye det er jo 30 år siden!

Send en kommentar