google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); argh too much info! Part II – Uden Relevans

4. maj 2006

argh too much info! Part II

Jeps så er der endnu et boring fact.

Kontrolla (som nu er død tror jeg) har allerede sagt det: Hvis du skriver mere om det badeværelse så dør vi allesammen af kedsomhed.

Men here goes...

Altså der er jo sket så mange mærkelige negative ting, jeg ikke har skrevet om, MEN her kommer en positiv ting.....

For første gang siden august måned er det nu igen muligt at benytte latrinære faciliteter på badeværelset!

tadaa! Og det vil jeg så gøre nu, er der nogen der har en berlinger til overs??

Og er jeg den eneste der læser på lokummet?? :D

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

..mener du ikke "kigger billeder"?

Uden Relevans sagde ...

Jow jow da...

og med "Sirene, Bazar, Alt for damerne og Hendes Verden i existens udgår man aldrig for toiletpapir.

Banjoko sagde ...

Du er ikke alene ;o)

Kontrolpigen sagde ...

Jeg er ikke død. Jeg hviler mig bare. Eller tager mig en mormorlur, om du vil... :-) Dejligt endelig at høre godt nyt om badeværelset!

Send en kommentar