google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Suk kun 11feriedage igen. – Uden Relevans

10. apr. 2006

Suk kun 11feriedage igen.

Midt i denne heftige debat-tid, hvor 37G jo så nøjagtigt har defineret begrebet tøseblogger må man af og til tage en timeout fra kampen, en lille puster hvor man sysler med lidt godt gedigent håndarbejde.

Min "Operation Påskestorm eller hvad det nu hedder" gave er blevet pakket, sammen med et superdejligt hjemmelavet klippe klistre kort.

Det hele går vestover mod Århus N og skulle gerne sprede glæde og lykke...

Selv har jeg ikke modtaget min påskegave endnu, så jeg spejder ivrigt efter den onde postslæber, mon det bliver idag?

5 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

åh men du ved jo at han bare smider en seddel ind ad døren om, at du selv kan hente på posthuset. *grrr*

Anonym sagde ...

Ja - så kan jeg jo så regne ud, at det ikke er dig jeg skal have min påsketing fra. Jeg venter også stadig på mig - med spænding :-)

Uden Relevans sagde ...

Sussi Ku

jep jeg var ude at rende i 4 minutter og perfekt timet kom han mens jeg var væk, dog ikk med påsketingen.

Mie sagde ...

11 feriedage, som skal bruges inden 1. maj!?!

Tør øjnene, Morfar ;-)

M - betaler pt. selv for feriedage!!

Anonym sagde ...

Og din pakke nåede frem, tusind tak for den fine gummi-dut... som beskrevet hos Liselotte, så troede både jeg og søn et kort øjeblik at det var noget spiseligt... :-)

Nu er gaven sat lidt af vejen! Gud ved om den kan bruges? :-/

Send en kommentar