google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Sociale Morfar – Uden Relevans

21. apr. 2006

Sociale Morfar

Idag nu her...som i NU! skal Morfar til "socialt arrangement" med sit elskede firma.

Og jeg gider ikke, jeg gider ikke de påtagede kram og "aj godt at se dig" for jeg ved at Backstabberiet fortsætter med uformindsket styrke det sekund man vender ryggen til.

Gode miner til slet spil.

Måske jeg skulle kigge på den headhuntermail jeg fik imorges??? Måske tiden er inde til endnu et jobskifte???

Store tanker på en fredag, nu har jeg weekenden til at tænke over det i.

Morfar Påtaget social

6 kommentarer:

Lene sagde ...

Det skal nok gå Moffe. Drik dig stiv og bingo, så giver det mening igen...

Eller...aj... glem det..

;-)

Anonym sagde ...

Påtaget social er et onde man bør undgå. Rejs dig ved først givne lejlighed og forklar hvorfor Rudolph Hess var urerfærdigt fængslet, og tilbyd derefter at synge for Moder Theresas sjæl. Hvis de accepterer det, så syng falsk, meget falsk. Virk sikker og afklaret. Du bliver aldrig inviteret igen.
Promise. Ama'r, Really. Jeg ved det virker, jeg har prøvet det.

Anonym sagde ...

Ja hyg dig

Jeg er netop kommet hjem fra en tur i byen med de nye kollegaer lettere beruset (10-15 genstande) har jeg det okay.

Uden Relevans sagde ...

Akja Martyren Rudolf Hess, altid en partypleaser.

Suzy Q sagde ...

bleh, 4 øl og så er du oppe i omdrejninger ;)

Lizelotte sagde ...

Stakkels morfar ... håber du klarede det uden at kaste op (af lede naturligvis) på nogens sko.

Go jobsøgning.

Send en kommentar