google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nokia full of Nasty surprises – Uden Relevans

8. apr. 2006

Nokia full of Nasty surprises

Der er vist ingen grænser for hvor mange bommerter man kan lave på en dag. Altså logisk set må der vel være en grænse bestemt af tid og rum og omfanget af de skader man tilrager sig under udførelsen af bommerter, men det laver til at jeg endnu ikke er stød mod loftet for antallet af udførbare bommerter på en dag.

Jeg føler mig sgu næsten som Laquack...og så er den slem ikk?

De nye Nokia telefoner (og mon de aber ikke bare skulle have holdt sig til at producere gummistøvler?) har indbygget en funktion der gør at hvis man har sat alarmen og er for doven til at gå ind og slå den fra men bare istedet optimistisk slukker telefonen for at forhindre lortet i at bippe...??? Ja så vågner den af sig selv og bipper løs alligevel selv om den er slukket!

Det var så en lektion jeg lærte kl 04.45 i morges...

Morfar nu med permanent chok malet i fjæset.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sådan fungerer de gamle Nokiaer sgi da også. Det smarte er jo netop, at man kan gøre brug af telefonenes alarmfunktion, selv om den er slukket, så man ikke bliver forstyrret af evt. opkald inden "alarmtid"... Got the point?

Anonym sagde ...

Især praktisk hvis man befinder sig i en tidszone forskellig fra den hjemlige ;)

Uden Relevans sagde ...

Ja jeg kan godt se det er skidegenialt..

nu altså.. min forståelse var mindre kl 04.45 imorges :D

Mie sagde ...

Genialt??? Nok nærmere pisseirriterende...

Man kan faktisk få den til at lade være med det...

Uden Relevans sagde ...

Og vil geniet dele med os andre??

Mie sagde ...

Æhhh... altså nu er det jo en Nokia, ikk. Og den kan selvfølgelig (umiddelbart) ikke :-/

Sony E. derimod - dén kan!!

Send en kommentar