google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar synder og brænder i helvede? – Uden Relevans

5. apr. 2006

Morfar synder og brænder i helvede?

Jeg har netop skudt nogle af mine sex pistols vinyl dubletter af på Ebay, og skulle derfor bruge noget pakketape.

Den lokale isenkræmmerpusher var gået renon i pakketape! arg hmm... over i "tiger" butikken og jo der var sandelig noget...grimt! orange! og med reklamer men det var pakketape, så 10 kr senere og Morfar kører glad hjem for at pakke plader ind, jeg griber en gratisavis der jo altid ligger og flyder i millionvis i busserne herovre...( er jeg den eneste der tager min med og smider den ud??) og der... fanges jeg af en annonce Boykot Tiger DOH!!! DOH!! DOH!!! Det lader til at de er nogle bastards der ikke vil lade deres stakkels lønslaver arbejde under overenskomst...

Oh well sue me! mon de 6 kroner de tjente på mig idag får dem til at fastholde deres tyranni over for de små chicas de har ansat???

3 kommentarer:

Mie sagde ...

Men.... hvor skal man SÅ shoppe det der ubrugelige men uundværlige krimskrams henne???

Suk! Det er edderman'me hårdt at være bevidst forbruger, synes jeg!

Suzy Q sagde ...

hvorfor sælger du dine vinyler? var der ikke flere tomme flasker?

Uden Relevans sagde ...

Det er dubletter.... :)

Send en kommentar