google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar opfinder nyt ord, men i må godt låne det – Uden Relevans

19. apr. 2006

Morfar opfinder nyt ord, men i må godt låne det

Som sagt i overskriften så har jeg opfundet et nyt ord til at forbedre vort ellers i forvejen udemærkede sprog.

Efter lang tids grublen og rumsteren i hjernekisten, ej faktisk er det noget jeg har gået og sagt længe nu vil jeg bare gerne have patent på det.

Det drejer sig om ordet "hup". Ja smag på det...smager godt ikk?

Ordet "Hup" bruges ligesom hej, bare mere uformelt faktisk mere uformelt end "hey".

Nu spørger du dig selv..."Har vi brug for et nyt ord??" Svaret vil jo nok være, Nej det har vi ikke men nu er det her...

så eh... hup!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen så hup hup da ;-)

Lene sagde ...

Jamen Moffe det er da læææææænge siden du fandt på det?!

:-)

Uden Relevans sagde ...

Hup

Ja men jeg er nervøs for at nogen scorer kreditten for så fint et ord, nu kan jeg jo sagsøge folk for millioner...eller ihverfald sige jeg var først :).

Uden Relevans sagde ...

bleh du vil bare af med mig fra din blogsfære ;)

Uden Relevans sagde ...

http://fivetosix.smartlog.dk/50291_Dybest_set.html#kommentarer

Sorry troede du havde læst med her.

http://fivetosix.smartlog.dk/50291_Dybest_set.html#kommentarer

Uden Relevans sagde ...

Man er vel altid potentiel millionær så længe man spiller med i lotto :D

Mie sagde ...

Behold du bare dit "hup" - jeg har selveste tøsebloggerophavsmand-Kimpo's ord for, at jeg var først med "mit" ord...

http://www.37grader.com/weblog/?p=292#comments

Hæhæ :-)

Blogsfæren er et sælsomt sted - man kan bevæge sig så dejligt frit omkring ;o)

Uden Relevans sagde ...

prik prik :)

Send en kommentar