google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar bygger om – Uden Relevans

20. apr. 2006

Morfar bygger om

Ja så kom der lidt farver på, et bundbanner og links til dem jeg læser mere eller mindre...

Men det store problem er at mit topbanner ikke fungerer som "home" funktion det vil sige det peger ikke til hovedsiden....det funker ikk!

Hverken jeg eller min guru har hjerne til at løse det problem

Hjælp en-eller-anden????

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fedt med rødt og hvidt på sort baggrund. Og så harmonerer det med det manipulerede fotografi i toppen. Kan godt lide, at billedet har bevægelse og action.

Årets Brandert sagde ...

Nej, jeg kan desværre ik hjælpe!

-Lige det du gerne ville læse garanteret..!

Anonym sagde ...

Øhhh... Hvis du kan rette direkte i index-filen, kan du vel skrive

>div id="header">
>a href="http://hvasnakkerduom.blogspot.com/">
>img src="http://static.flickr.com/47/128387575_fc7e5673c0_o.jpg">

i stedet for (som nu)
>div id="header">
>img src="http://static.flickr.com/47/128387575_fc7e5673c0_o.jpg">

(NB! jeg har vendt alle start-<'er om, for at lade koden gå igennem her i kommentaren...)
Eller hvad?

Uden Relevans sagde ...

Ano: Jeg må prøve at fumle med det...

Tak Maria :) det var også intentionen sammenhæng og relevans..

Mads eh nej det hjalp ikk det store :)

Anonym sagde ...

Ano har fat i det rigtige - alt du skal gøre er netop at sætte >a href="http://www.hvasnakkerduom.blogspot.com < [bannerbilled url]>/a< omkring det hele...og vupti - så er den der :-)

ps...jeg har også vendt krokedille næbene omvendt, så du spejlvender dem blot lige når du går i krig med det!

Banjoko sagde ...

Hmm, Moffe. Jeg er lidt sur på dig. Sådan bare lige at genindføre din linkliste....
Kender en der ville afskaffe den i lang tid, men så gjorde hun det ikke for ikke at efterligne dig...
Og nu har du sgu genindført den.!!
Fy Morfar...

Uden Relevans sagde ...

Heidi Det virker inte...

pis oss

eh Banjo????

Anonym sagde ...

Hvad med at sætte linket til /

Anonym sagde ...

Dine double quotes "" er forkerte - Har du nu brugt word eller andet MS produkt til at redigere din html ??

Dine er: ”
Og det skal være: "

Uden Relevans sagde ...

Yep...det er nu rettet, men i underposterne der opstår de forkerte " igen.

Nogle kloge hoveder??

Pigebarnet sagde ...

burde det ikke bare være "forkyndt til masserne uden relevans"? lyder det ikke lidt sejere?

og det er fint at det bliver bold med linksne til højre..

Pigebarnet sagde ...

den adresse man kommer til er http://hvasnakkerduom.blogspot.com/2006/04/”http://hvasnakkerduom.blogspot.com”

ihvertfald der hvor jeg trykkede...

Og det er jo noget galt noget...

Pigebarnet sagde ...

og for lige at spamme ser det meget fjollet ud at linket til "Ullollas latterlige og overflødige ord" blir 2 linjer :P

Uden Relevans sagde ...

Yep den laver et forkert link....

ARGGHH

Send en kommentar