google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hip hurra – Uden Relevans

13. apr. 2006

Hip hurra

Jeg tror at udtrykket sløv vist bedst kan beskrive min tilstand idag, efter bytur med arbejdet igår er energiniveauet faretruende lavt.

Jeg skal jo også kun cirka 5 ting idag blandt andet til min mors fødselsdag, hente Elvira min scooter, på pub med Chris i aften, og pakke til min store jyllandsturne.

Min informant oplyser at "Tusindfryd" er stedet at gå på i Dobbelt A, eller RockJensen. Yderligere kunnne informanten oplyse at det er ufatteligt nemt at komme op at slås i "Gaden" i Aalborg, hvis man ikke holder lav profil med sin Københavnske herkomst.

Jeg er stadig iført morgenkåben og bussen kører om et kvarter!!

Aarrghhh God Påske!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusindfryd er der vist ikke noget som hedder længere. RockJensen, er så nok det vi indfødte kender som Rock Nielsen som er et ganske udemærket sted at befinde sig.

Mht. letheden i at udøve fysiske aktiviteter a la ultimate street fight er det nok ikke helt skudt ved siden af. Men det er ikke nemmere bare fordi man har en anden accent end den nordjyske - blot se lidt forkert eller lidt for længe på en, og den er hjemme!

Velkommen til Aalborg og dets mangfoldigheder ;o)

Uden Relevans sagde ...

Bleh... os to med vor ninjatræning vi kvadrer dem...

Rock Nielsen... jeg må lige snakke med min informant igen :)

Send en kommentar