google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hey hva helv... – Uden Relevans

11. apr. 2006

Hey hva helv...

Endnu engang er det lykkedes for den onde postslæber at fange mig i et splitsekund hvor jeg ikke var hjemme, og så går den lange rejse jo ned til downtown Vojens for at stå i kø på deres diminutive undskyldning af et posthus.

Efter en små 10 minutter er det så min tur, og postdamen smiler sødt og siger. "Det er altså ikke her. " Er du ikke blevet spurgt hvor du vil hente din post?" Og nej det er jeg så ikke, det har man ikke gidet ulejlige sig med.

Det lader til at Postdanmark har åbnet et posthus i Nærliggende Stationscenter og det mener de så er tættere på, og jo teoretisk er det hvis man er i stand til at flyve, skal jeg derned så skal jeg med to forskellige tog for at kommer derned og vade i ti minutter, Anderledes med posthus i Downtown Vogerslev skal jeg sætte mig ind i en bus og så er jeg der...

Bastards..

5 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

That's it. Nu kommer der altså snart en lortepostdanmark.blogspot.com hvor alle kan poste deres oplevelser. Jeg har snakket med en fra "Kontant" der gerne vil vide den slags.

Uden Relevans sagde ...

Jeg vil gerne være Coblogger...

Uden Relevans sagde ...

http://lortepostdanmark.blogspot.com/

Så er den ged barberet...

Ulla sagde ...

Har du overvejet at købe en cykel?

Uden Relevans sagde ...

Næe...aldrig.

Send en kommentar