google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Fagre nye verden – Uden Relevans

8. apr. 2006

Fagre nye verden



Nede i den lokale, Prima,Gobi, Superbest eller hvad de hedder i denne uge, har de lige bygget om, så derfor er der ”ombygningsalg”.


Nøøj siger du og læner dig interesseret frem for at høre nærmere, ombygningen består af at de har flyttet en mobil køledisk 12 meter tilbage i forretningen og så har de sat fladskærme op.

Et ganske nydeligt tiltag, der kan bruges konstruktivt i mange sammenhænge, MEN i går da jeg står nede i deres bix med Kris, for at shoppe ind til et delikat aftensmåltid, realiserer jeg at fladskærmene også har et sæt matchende højttalere, og vi taler her om en volumen der umuliggør en samtale ved normalt stemmeleje. Det var som at stå og hyggesnakke mens Motorhead spiller: kort sagt ganske umuligt. Det er simpelthen så højt at man skulle tro at forretningen er hovedauktionærer i GN Resound eller andre høreapparatsfabrikanter.


Nu ved jeg jo godt at hovedparten af kunderne i netop denne forretning residerer i de nærtliggende ældreboliger, men for helvede da!!!


Gad vide hvad straffen er for at smadre skærmene? Og mon det går ind under selvforsvar??

6 kommentarer:

Lene sagde ...

Opfør dig nu lige ordentligt. Jeg er her jo ikke de næste par dage til at hente dig ud af detentionen.. Desuden skulle du jo gerne være frisk til "Blog ´n blackout" på lørdag...?

Uden Relevans sagde ...

Ja jeg håber Ulla har et ludospil.

Suzy Q sagde ...

Kunne du ikke bare skrue lidt ned for dit høreapparat?

Uden Relevans sagde ...

Sussi Ku var det hævn for den med blomsterne? :D

Jegmig sagde ...

Har ikke ludospil. Kan matador bruges? ;o)

Suzy Q sagde ...

jep :D
.. og jeg elskede den måde, som pisken svirpede på *hahr hahr*

Send en kommentar