google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jeg tror jeg passer tak. – Uden Relevans

15. mar. 2006

Jeg tror jeg passer tak.

Brev fra Skat!

Betal din skattegæld inden 1. maj og spar....

ja spar??

8 øre!

sådan Skattefar! send mig et brev om 8 øre gider du??

Jeg tror jeg tager chancen og lever livet på kanten og venter med at betale til næste år! Også selv om det sætter mig i skattegæld et års tid.

6 kommentarer:

Lene sagde ...

KAn du så se at få orden i sagerne Moffe? ;-)

AD sagde ...

Ja for det er jo også vores penge .....

Og jeg skulle jo nødigt miste min dagpenge-uddetaling fordi der er nogen der ikke betaler deres restskat vel!

:-)

Anonym sagde ...

Øv, jeg troede, at det var et brev fra din skat, og så er det noget så uromantisk og usexet, som skattepenge ;-)

Uden Relevans sagde ...

jamen jeg klebager mine hovedløse intentioner, og lover strax at betale min skattegæld, så landetigen kan komme på ret fode :-)

Uden Relevans sagde ...

jamen jeg klebager mine hovedløse intentioner, og lover strax at betale min skattegæld, så landetigen kan komme på ret fode :-)

Anonym sagde ...

Ja, så jeg kan få min check fra dem!

Send en kommentar