google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En ulykke kommer sjældent alene – Uden Relevans

1. mar. 2006

En ulykke kommer sjældent alene



Morfars nye mobil, busted.

Merlin-aben påstod at jeg havde smadret den, men jeg havde jo ikke rørt den, så jeg blev sendt ned til "3"butikken hvor jeg fik en lånetelefon, og så må vi bede til at de napper den på garantien.

Jeg kom jo så for sent til min frokostdate, flotte 21 minutter og jeg der hader at komme for sent! Heldigvis var det med arbejdet, så det gik nok.

Så har jeg fået brev fra en der kalder sig "SKAT" noget med at jeg skal betale 230 kroner i noget de kalder for "moms" for nogle plader jeg har købt i Japan.

Og for at fuldende er min VVS-mand igen igen igen udeblevet fra en aftale...

Til gengæld vandt jeg "Månedens mand" hos Misshotpants i overlegen stil, som jeg jo sagde så var det en "no contest".

Kom mere held??? Jeg mangler det!!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

"En ulykke kommer sjældent først til mølle"

"Man skal ikke slå større bager ned end man kan bolle"

Eller det er ihvertfald sådan jeg husker dem ;)

-E

Jegmig sagde ...

Jeg sagde det jo Moffe. Jeg advarede dig endda. De tar dig i røveren i merlin. Håber du er klogere næste gang. ;o)

Uden Relevans sagde ...

Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn når man selv bor i et glashus fuld af mel!

Anonym sagde ...

Og man skal aldrig - aldrig handle i Merlin, deres reklamationspolitik (hvis de da har en) skriger til himlen :-(

Uden Relevans sagde ...

... fortæl mig mere :D jeg vidste det jo.

Send en kommentar