google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Vi er der ved en 11-tiden – Uden Relevans

4. jan. 2006

Vi er der ved en 11-tiden

Aaaarrrhh Jeg kan SLET ikke overskue hvordan jeg kan være så naiv, mine håndværkere kommer ved en 11-tiden, nu er klokken så 13, og jeg har ikke set skyggen af dem. Næste hold kommer ved en 15-16 tiden, og de er så afhængige af at det første hold lamme aber er færdige...

Morfar nu uden tålmodighed, men med masser af testoteron.

4 kommentarer:

AD sagde ...

Hvorfofr kom jeg til at tænke på Dolph, da jeg læste dit inslag? :-)

Anonym sagde ...

Problemet er jo ikke så stort. For 2. hold håndværkere er mindst lige så mange timer forsinket - uden tvivl. Det er et krav for at blive håndværker at man kommer mindst 5 timer for sent og helst også en helt anden dag end aftalt. Det står på side 1 i håndværkerhåndbogen...doooh ja du er squ naiv *g*

Suzy Q sagde ...

Jeg er begyndt at fyre håndværkere FØRSTE gang de ikke dukker op. Af samme grund får jeg først lavet VVS engang i februar, men til gengæld behøver jeg ikke gå og være vred :)

Uden Relevans sagde ...

AD: Tjaeh jeg er vel en slags Dolph reinkarneret.

Christina: Yeps jeg har efterhånden lært af "hurtigst muligt" er om en uge, at "jeg ringer mandag" betyder aldrig. At kl 11 betyder ved en 15 tiden og at hvis man ikke står med kontanterne i hånden når de ankommer så går de igen.

SQ: Jeps men jeg kan ikke fyre dem, da det tog en evighed at skrabe dem sammen.

Send en kommentar