google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar: Nu med skridttæller & Drukprojekt opdatering – Uden Relevans

27. jan. 2006

Morfar: Nu med skridttæller & Drukprojekt opdatering

Jeg har fornylig lånt en skridttæller, sådan en lille digital dims der fortæller hvor mange skridt man tager på en given dag. Denne her skridttæller er sådan en digital fætter, og ikke bare en discount 10-kronersmarked den løber tør for batterier før du kommer hjemagtig ting, den her sparker mås.

Hvad er så resultatet?...jeg kan se du sitter på kanten af stolen af spænding, 19.802!!! nittentusindeottehundredeogto! det er EFFING mange skridt på en dag, og kloken er kun halv otte om aftenen No wonder jeg er lam i benene når jeg kommer hjem indimellem.

Angånde projekt "hvemfaenerdu?-nåmmenskål!" Så har Q og jeg aftalt at vi starter drikkeriet ved en 19-tiden med et par pizzaer eller hva vi kan støve op af fast føde. Hvis Q kan nå at leje en bobcat imorgen kan det være hun kan nå at rydde op inden! hvilket ville være en bonus jo. Angående tilmeldinger så kan man fortsat kontakte mig via mail eller MSN og nærmere detaljer vil tilflyde i en lind strøm ( det er nok løgn men det lød godt). Vi er nu en 4-5 stykker og flere vil joine os i byen senere.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

melder fra uden at have meldt mig rigtigt til. Verden er DÅM, jeg bruger min lørdag på at slikke sår. God fornøjelse.

Uden Relevans sagde ...

jepws verden er DÅM! og derfor bør du drikke for at glemme.

Flippa sagde ...

Hvor tager I hen i byen bagefter? Og hvilke kendetegn har I?

Flippa sagde ...

Nå hov, det var jo i går. Jeg er vist ikke vågnet helt endnu.

Uden Relevans sagde ...

Nej det er faktisk i dag til aften! Og der skulle gerne være et billede eller to af mig i bloggen her :)

Anonym sagde ...

og ja - lad os drikke det væk, hvad det så end var...
flippa, det er mig med den STORE GT i hånden.

Send en kommentar