google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Indhentet af stress – Uden Relevans

14. jan. 2006

Indhentet af stress

I går skete det så, jeg bukkede under. De sidste tre ugers bekymring over badeværelset, det hårde arbejdsskema og det faktum at jeg ikke har kunnet slappe rigtigt af længe fik mig ned med nakken.

Jeg har nærmest slidt en sti fra sengen og ud på badeværelset ligesom når dyr i naturen vandrer den samme vej ofte. På et tidspunkt lykkedes det mig at både have myldrebæ og brække mig samtidig, og der er det jo handy med et så lille badeværelse at håndvasken er lige ved siden af toilettet.

Idag skal jeg hjem til min gode ven Niels for at se Liverpool vs Tottenham, og jeg skal slappe MAX af mens vi hygger foran brændeovnen.

3 kommentarer:

Grith sagde ...

Pas nu på dig selv besse! Vi kan jo ikke have at Otto bliver morfar-løs i så ung en alder...

Jeg tar´fandme ikke ansvaret alene, så det er hermed en trussel - du har bare at tage den med ro fra nu af!!!:-)

Anonyme Andersen sagde ...

Helt nede med nakken kan du jo ikke være,, siden du stadig har lyst til at blogge om det - eller er det en eller anden forsvarsmekanisme? Hos mig er det i hvert fald noget at det første, jeg mister lysten til - ikke at jeg er nede og deprimeret hver gang jeg ikke blogger, altså ...

Men pas nu på dig selv og få dampet lidt af over alle de frustrationer. Jeg gi'r en bajer.

Uden Relevans sagde ...

wohoo free beer :D

Send en kommentar