google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); hjææælp jeg skal døø – Uden Relevans

29. jan. 2006

hjææælp jeg skal døø

Jeg er døden nær, min sidste time må være kommet, jeg har kvalme, ondt i hovedet, er træt, kold, sulten og bange. Jeg fik vist et par elefanter for meget igår.

Q og jeg så Eddie Izzard efter en gang pasta med jønkegryde (alt hvad du har i køelskabet der ser spiseligt ud blandet sammen). Ullola dukkede op og pludselig var klokken alt for mange.

I det vi trådte ud på gaden kom der en drosche som befordrede os til Vestergade Vi mødtes med Sussihængrundtom og ACQ, men der var så meget larm på Heidis at man ikke kunne høre hvad man selv tænkte, så vi smuttede på en af Danmarks fedeste barer "Musen og Elefanten" der ligger lige overfor. Vi snakkede godt sammen alle fem og det var kanonhyggeligt. Både SHA og ACQ var søde og rare. På falderebet dukkede Laquack op og ikke et øje var tørt.

Jeg var hjemme ved en 3-tiden efter en sjov og skøn aften.

det store buzzord for tiden er Faces of muhammed og vi skal ikke undskylde en skid! NO APOLOGIES!

9 kommentarer:

Grith sagde ...

Lyder som om I har haft en fed aften:-)
Hvilken babysitter fik du lokket Otto på, for det er jo dig der har tjansen her i weekenden:-)???

Uden Relevans sagde ...

Otto er nede på Den Sociale Døgnvagt :-).

Anonym sagde ...

det er første gang jeg er blevet kaldt sød og rar.. hvad gik der galt dér?

Uden Relevans sagde ...

sorry :)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Ja, helt ærligt Morfar, Acq og jeg havde regnet med 'hotte og lynende intelligente' ;-) Nå, ok, vi ku' måske have været skarpere og vildere - det bliver næste gang :-)

Anonym sagde ...

"Hotte, super sexede og lynende intelligente", mindre kan ikke gøre det! Hmff!

Uden Relevans sagde ...

Well yeah første regel ved et harem er jo ikke at gøre hønsene jaloux på hinanden ikk? ;)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Morfar, du er så viis! ;-)

Banjoko sagde ...

Hmm, synes jeg så at vi ikke skal undskylde en skid og alligevel er der en undskyldning her i kommentar boksen Morfar!! ;o)
Spøg til side. Jeg giver dig fuldstændig ret!!!

Send en kommentar