google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Endnu en søndag endnu en jobsøgning – Uden Relevans

22. jan. 2006

Endnu en søndag endnu en jobsøgning



Birkerød er definitivt ude af billedet, men med frisk mod og fattet pen har jeg nu søgt job et andet sted, tættere på min ydmyge bopæl. Firmaet har som politik at man kan vælge en BMW at køre rundt i som en del af lønpakken, og jeg er sort of kinda faldet lidt for en BMW Z4 M Roadster, men mon ikke jeg lige skulle se om de vil have mig til samtale før jeg forlanger en øse?

Idag står den på Pubcrawl med Peter, mit favorithold Liverpool spiller mod ærkefjenden på "Theatre of Delusions" som en lille pudsighed kan det nævnes at hjemmeholdet ( de andre) har fået tilkendt 63 straffespark de sidste tre sæsoner og udebaneholdene to, Så navnet er ikke kun for sjov. Yderligere har en kollega fortalt mig at når vi smadrer "Scum" vinder han 2.000 kroner og det er der det går galt, vi taber nemlig altid når jeg spiller på os, gad vide om det også gælder når en venner gør det?

Jeg Xér fingre

3 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Du får jobbet. Det har jeg bestemt, i ophøjet Majestæt!! (godt nok i slåbrok og psyko-hår, men alligevel!)

Uden Relevans sagde ...

lækkert der.

og vi tabte... som forudset FULDKOMMEN ufortjent på et lortemål i 91 minut... suk

KarriereUnivers sagde ...

Hvis ikke du får jobbet - så kig på vores blog om at >Skrive en jobansøgning

Send en kommentar