google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Apokalypsen kommer! – Uden Relevans

31. jan. 2006

Apokalypsen kommer!

Så kan i godt begynde at huske alle jeres "when hell freezes over" og "når der er to torsdage i en uge" for der er lige sket en banebrydende ting af samme dimensioner.

Jeg taler naturligvis om madlavning, igår fik jeg pludselig en lyst til at experimentere med mad, istedet for bare at stege, koge, brase et-eller-andet mystisk ruskomsnusk sammen for at overleve endnu en dag uden at sulte ihjel. Så det blev til det store Morfarske fusionskøkken.

Chicken mexicana a la Carbonara med extra bacon og grana padano...

Jeg er selv forundret over hvorfaen lysten og inspirationen kom fra?

Nu står jeg som med en opvask på størrelse med Konstantinopel! help anyone?

6 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

op i jacuzzien med den, lagen over, vupti, så er den væk.

Uden Relevans sagde ...

hehe Tak Sussi Ku!

Flippa sagde ...

Karolines tomatsuppe kan anbefales! Direkte fra kartonen, og så sparer man opvasken.

Anonym sagde ...

Jeg har lige overlevet opvasken fra i lørdags (og en ret stor del af ugen før), så jeg kan kun tilslutte mig Suzy Q's forslag... Badekar & lagen er vejen frem.
PS: Hvornår er det der boblebad færdigt?

Anonym sagde ...

Jeg skal gerne hjælpe med aftagelse af madkreation som lyder ganske mundlækkert - men opvask? Her står jeg af - jeg har med nød og næppe lige overlevet at tage en egen opvask som af forskellige grunde har fået lov til at stå, og vokse sig størrer de sidste to uger! Aldrig mere lader jeg det komme så vidt!

Uden Relevans sagde ...

aldrig heidi?? Aldrig? :D

Q: Shut up

Filippa: tak for tippet :D

Send en kommentar