google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Man skulle have været noget ved musikken. – Uden Relevans

3. dec. 2005

Man skulle have været noget ved musikken.



Jeg tror at jeg måske skulle have blevet ved med at spille dengang jeg var knejt...måske jeg endda kunne være blevet til noget?

En af mine venner er i band med en keyboardspiller som var blevet spurgt om han ville være med i et band, han sagde"måske" og ville lige høre stilen, men det var ikke noget for ham sådan noget tyggegummipop, så han sagde nej tak og så spurgte de en der hedder Claus Noreen istedet...bandet hed Aqua. Og det gik dem vist ok gjorde det ikke?

Den rare blege mand med keyboardet her på billedet, han hedder Robert Smith og han er vist også noget ved musikken.

Pernille Rosendahl har IKKE svaret på min mail endnu ( og oddsene er vel heller ikke store)

1 kommentarer:

Mie sagde ...

Hvilket instrument spillede du??

Jeg selv mestrer en habil triangel og rytmeæg på en god dag - tror sgu ikke, der er penge i det!?

Send en kommentar